Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 03.08.2020, 19:17

Гоголівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 
Перейти Здесь описание
Меню сайту
-->
Категорії розділу
Мої статті [3]
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 138
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Звіт директора школи

Звіт

директора   Гоголівської  ЗОШ І-ІІІ ступенів

«Про освітні напрями та підсумки діяльності школи протягом  2013 – 2014 н.  р

17.06.2014 р.

 

            Шановні присутні! Закінчився навчальний рік, і  ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2013-2014 навчального  року. Відповідно до наказу МОН України «Про запровадження  звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних  навчальних закладів» від 28.01.2005 р. №55 керівники дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних  навчальних закладів щорічно після завершення навчального року звітують перед педагогічним колективом, батьківським комітетом, радами закладу про виконану роботу за навчальний рік.

  Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. №778, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

     Особливістю розвитку освіти на даному етапі є зміни, які відбуваються у змісті освіти. Змінилися усі державні стандрати – початкової базової та повної загальної середньої освіти. Їх впровадження відбувалось поступово. А розпочато воно з державного стандарту  початкової освіти з 1 вересня 2012 року. Перші , другі та п;ятий  класи  нашї школи працювали за новими стандартами, було введно англійську мову з 1 класу, інформатику  з 2-го класу, відновлено предмет  «Природознавство»,

    Впровадження нового стандарут в основній школі  розпочалося  1 вересня 2013 року в 5 -х класах. Особливістю навчання за новим  стандартом  була  не тільки предметна  підготовка, а й оволодіння учями ключовими компетентностями (освітньою, загальнокультурною, громадською, інформаційно-комунікаційною, соціальною), що  передбачає  їхній особистісно – соціальний  та інтелектуальний розвиток.

 

Загальна інформація про школу

 

           Гоголівська  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є комунальною  власністю виконавчого комітету Гоголівської сільської ради  Київської  області. Управління та фінансування здійснюється    відділом освіти  Броварської РДА,  якому делеговані відповідні повноваження. Будівлі школи прийняті в експлуатацію у 1964, 1890  роках. Земельна ділянка, яка належить школі, має площу 2,1 га. У 2013-2014 навчальному році нараховувалось 40   педагогічних працівників    (2- у декретній відпустці). По віку – 5 вчителів до 30 років, 12 – від 31 до 40 років, 10 педагогів – від 41 до 50 років, 5 – від 51 до 60 років і 8  мають більше 60 років. 1 педпрацівник має стаж понад 40 років. 6 – понад 30, 11 – більше 20 років, 13 – понад 10 років. 3 – понад 3 роки, 7 – до 3 років. В закладі  14 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Всього працівників 55. В закладі в цьому році навчалося  390 учнів у 20  класах, середня наповнюваність класів становить 19,5 учнів.

 

Кадрове забезпечення

             Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників.У 2013/2014 н.р. школа була забезпечена штатними працівниками на 100%. Метою діяльності кожного навчального закладу є надання якісної освіти учням, яка згодом дасть їм змогу бути конкурентоспроможними на ринку праці. Між рівнем знань та «набором» умінь учнів, які вони отримують після закінчення загальноосвітнього та вищого навчальних закладів, і рівнем вимог, який висувають роботодавці під час прийому на роботу, часто існує відчутна різниця. Майстерне володіння персональним комп’ютером та використання певних програмних засобів не є виключенням.  Перспектива в освіті така, що через кілька  років учитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями.

          За якісним складом педагогічних працівників наша школа  має такі показники:  «Старших вчителів – 8, «Відмінників освіти» – 5

вища категорія – 22

  • «Спеціаліст І категорії  – 6
  • «Спеціаліст ІІ категорії  – 5;
  • «Спеціаліст» - 7;

 

 

Забезпечення обов’язковою освітою

 

          В основу діяльності педагогічного колективу   Гоголівської  ЗОШ І-ІІІ ступенів в 2013-2014 навчальному році були покладені  Конституція України, Закон України  “Про освіту”,  Закону України “Про загальну середню освіту”. Педагогічний колектив керувався Указами Президента України “Про національну доктрину розвитку освіти” № 347/2002 року, “Про національну програму “Діти України” № 63/96р., “Про заходи щодо поліпшення функціонування та розвитку загальної середньої освіти” № 580/1998 року, “Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти” № 417/1996 року.

              Структура загальноосвітньої школи  відповідає вимогам чинного законодавства. Діяльність навчального закладу регламентується Статутом, затвердженим Гоголівською сільською радою від 28.02.2008 р., Правилами внутрішнього трудового розпорядку,  Двохсторонньою колективною угодою між адміністрацією та профспілковим комітетом закладу, укладеною в 2012 році, регіональними програмами.

                 Відповідно до вищеназваних законодавчо-нормативних актів в Україні кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов’язковою.

                   Протягом року простежувався і певний рух учнів.

                   Всі учні мікрорайону школи з метою забезпечення обов’язкової загальної середньої освіти, були охоплені навчанням в закладах різних типів. За педагогічними працівниками школи згідно наказу, який видається щорічно, закріплені вулиці по мікрорайону школи. Щорічно вчителями школи складаються і впорядковуються списки дітей від народження до 18 років.

                    Всі учні  школи внесені в алфавітну книгу, на кожного заведена особова справа учня. Здійснюється чіткий контроль за прибуттям  і вибуттям учнів зі школи і в школу, на що є відповідні документи (довідки, накази по школі).

               З метою забезпечення належних умов для здобуття повної загальної середньої освіти, згідно “Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладів” було організовано індивідуальне навчання для учениці 2-А класу Мишкоріз Анастасії, 2-Б класу , Герасименку Дмитру (за програмою 2 класу – 10 годин  на тиждень),

учню 4-го класу Кирію Ярославу (за програмою 3 класу – 10 годин на тиждень),

учню 11 класу  Луценку Олегу (16 годин на тиждень),

               Питання відвідування учнями навчальних занять контролюється адміністрацією та класними керівниками, розглядається на нарадах при директору та засіданнях педагогічних рад. Запізнення учнів на уроки контролюється черговим адміністратором, черговими учнями, членами учнівської ради, вчителями. Єдиним документом, що підтверджує пропуски занять по поважній причині є довідка від лікаря у школі ІІІ ступеня, у школі І та ІІ ступеня на 1 день дозволяється записка від батьків. Допомогу у контролі відвідування навчальних занять, особливо дітьми, схильними  до правопорушень, надавала  соціальний педагог  Дяченко О.А.

 

Методична робота

 

    У школі діє чітка система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Педколектив працював над науково-методичною проблемою «Розвиток творчої ініціативи   вчителів у впровадженні інноваційних форм і методів у навчально-виховний процес». Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яку очолює заступник директора з навчально-виховної роботи Єлисеєва Н.П.

    До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних  методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання  тощо. В 2013 – 2014 навчальному році на базі школи працювали такі МО:

  • природничо-математичного циклу (керівник Бердиєва Л.М.)
  • гуманітарного циклу (керівник Мазур Л.П.);
  • вчителів-філологів (керівник  Москаленко Л. І.);
  • вчителів початкових класів (Шевель С.М. .);
  • класних керівників ( Єлисеєва Н.П.).

 

      Результативною була робота всіх методичних об’єднань та груп.  Потрібно активізувати роботу постійно діючих семінарів. Адже саме ця  форми роботи має сприяти зростанню педагогічної майстерності вчителів, внаслідок чого має зростати рівень навчальних досягнень учнів.

     У 2013-2014 навчальному році атестувалося  11 учителів.

Вчителів  Архипенко В.В., Пильтяй М.І,Оксанич Г.Й. . проатестовано на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії», вчителям  Мазур Л.П., Шкурді В.І., Рожко С.В.,  Костюченко Н.В., Шевель С.М. присвоєно «вищу кваліфікаційну категорію»,  вчителям Кухтій Л.Л. ,Черниш О.М., Дяченко О.А.   присвоєно кваліфікаційну категорію  « спеціаліст першої категорії» . Пильтяй М.І., Оксанич Г.Й. підтверджено педагогічне звання «старший учитель», а вчителю математики Архипенку В.А. присвоєно  звання «старший учитель».

       Педагоги школи активно залучаються до роботи у  районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо.   

 

  Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного  процесу на високому рівні. Адже найкращий критерій оцінки професійної компетентності педагога – це досягнення дітей в опануванні його предмета. Тому кожному педагогу варто замислитися про результати своєї праці.

     Керівництво закладом здійснює директор, але основним колегіальним органом управління загальноосвітнім навчальним закладом є педагогічна рада, повноваження якої визначається Положенням про загальноосвітній навчальний заклад. Було проведено 6 засідань педагогічної ради: 4 з яких – тематичні, а решта -  організаційні. Наради при директору проводилися щомісяця.

Однією з проблем у науково-методичних роботі залишається вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду вчителів -новаторів.

     

 

                      Результативність навчально-виховного процесу

 

                Результати  праці – це основний показник діяльності навчального закладу.  Одним з найважливіших результатів є якість навчання.

               На 1 вересня 2013 року до школи з’явилося 390  учнів, з них до 1-4 класів - 155, до 5-9 класів – 171. До 10-11 класів – 64 учнів.

 

         На кінець року у 1-4 класах налічується  151 учень, у 5-9 класах – 165, у 10-11 класах – 63. Протягом   року  до школи прибуло 7 учнів, вибуло – 19.

        На індивідуальному навчанні у 2013-2014 навчальному  році знаходилось           4 учнів:  у 1-4 класах – ( Мишкоріз Анастасія (2-А), Герасименко Дмитро (2-Б), Кирій Ярослав ( 4 кл.); в 11 класі – 1 (Луценко Олег (11 кл.)

         Серед учнів 2-4-х класів  50% - на 4-6 балів, 36,2% - на 7-9 балів, 13,8% - на 10-12 балів,  початкового рівня немає.

        Серед  учнів 5-9 класів 10,4% учнів отримали 1-3 бали, 44,5% - 4-6 бали,        35,4% - 7-9 балів,  9,8% - 10-12 балів.

     Серед учнів 10-11 класів 14,3 %  учнів  отримали  1-3 бали, 36,5% - 4-6  бали, 38,1% - 7-9 балів, 11,1 % - 10-12 балів.

 

 І.   Аналізуючи навчальну діяльність по кожному класу, слід зазначити, що серед 15 класів  у 5-ти класах зріс рівень навчальних досягнень:

    1. 5-А клас – середній бал успішності  - 9,5 ( минулий  рік – 9,2),

    2. 5-Б клас – середній бал успішності  - 7,9 ( минулий  рік – 7,5),

    3. 6-Б клас – середній бал успішності  - 7,9 ( минулий  рік – 7,8),

    4. 10-А клас – середній бал успішності – 8  ( минулий рік – 7,9),

    5. 11 клас     - середній бал успішності  - 8,4 ( минулий рік – 7,9)

 

 ІІ.  Стабільні знання мають учні:

  1. 3-Б клас – середній бал успішності – 8,9    (минулий рік – 8,9),
  2. 4  клас  - середній бал успішності – 8 (минулий  рік – 8,2),
  3. 6-А клас  - середній бал успішності – 9 (минулий  рік – 9,2),
  4. 7-А клас  - середній бал успішності - 8,6 (минулий рік – 8,7),
  5. 7-Б клас – середній бал успішності  - 7 ( минулий рік – 7,2),
  6. 8-А клас – середній бал успішності – 8,8 ( минулий рік – 8,8).

 

 ІІІ. Проте, знизився рівень навчальних досягнень в учнів:

  1. 3-А  класу – середній бал успішності – 8,5 (минулий рік – 9,2),

       2.  8-Б класу – середній бал успішності – 6,3  (минулий рік – 6,6),

       3.  9 класу – середній бал успішності - 7  (минулий рій – 7,4),

       4.  10-Б класу  - середній бал успішності – 5,6 (минулий рік – 5,7).

    

       Викликає  занепокоєння  навчання учнів 10-Б класу,  43,8%  серед яких мають  початковий рівень навчальних досягнень, 43,8% - середній  рівень, що свідчить про  безвідповідальне    ставлення учнів  до навчання  та відсутність будь-якого контролю з боку батьків. Із 16 учнів класу лише  -  1 (6,3 %)  має високий рівень успішності, і   1 (6,3  %) – достатній рівень. 

      Схожа ситуація спостерігається в 8-Б класі, 5 (45,5 %) мають початковий рівень навчальних досягнень, 4 (36,4%) – середній рівень.  З числа 11 учнів класу лише 2 (18,2%)  мають достатній рівень  навчальних досягнень,  з  високим  рівнем немає жодного учня.

      Також потребують посиленої уваги з боку класного керівника, вчителів-предметників та батьків  учні 7-Б класу, 17,6% яких мають початковий рівень навчальних досягнень, 70,6% - середній рівень і лише 11,8 % - достатній рівень.

       Моніторинг  успішності по предметах, що викладаються в початковій школі, дає можливість спостерігати рівень навченості учнів 2-4 класів. Так, 66,5% учнів мають 7-12 балів  з української мови;  86,7% - з літературного читання                    ( українське читання); 58,9% -  з  математики; 87,8% - з навколишнього світу (природознавства);  100% - з трудового навчання; 54,7% - з англійської мови.

        Моніторинг успішності по предметах, що викладаються в  основній та старшій школі, дає можливість спостерігати рівень навченості (якість знань)  учнів 5-11 класів.

 

                В школі існує певна система роботи щодо профільного навчання. У 8-9х класах проводиться допрофільна підготовка - це поглиблене вичення  предметів, які допоможуть учням до 10 класу визначитися з профілем навчання.  У 10-х класах - навчання  за технологічним профілем,  в 11 класі – за  універсальним профілем,. Але хотілося б  мати і результати профільного вивчення предметів, а саме переможців обласних конкурсів та олімпіад. При виборі варіативної складової у старших класах враховувались побажання учнів, батьків та матеріально-технічна база школи.

                Великого значення у школі надається питанню адаптації п’ятикласників та першокласників.  Перехід учнів від початкової школи до середньої та адаптація  шестирічок до навчання у школі – це завжди складно для дітей. Питання адаптації вивчалося психологом Єлисеєвою Н.П. та розглядалося на засіданні педагогічної ради, яка проходила у формі психолого-педагогічного консиліуму по адаптації п’ятикласників. Плануємо і на наступний рік проводити психолого-педагогічний консиліум .

 

 

Виховна та позакласна робота

 

    На виконання  Державної стратегії й основних напрямів розвитку освіти у ХХІ  столітті, викладених у Національній доктрині та державних програмах, Законі України «Про освіту», Концепції виховання дітей та мололі  у навчальній системі освіти, «Основних орієнтирах виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладах»  затвердженим наказом МОН України від 31.10.2013 р. № 1243, виховна робота у школі організована  і проводиться в різних формах і напрямках: національно-патріотичне, правове, моральне, фізичне, художньо-естетичне, екологічне, трудове, військово-патріотичне, громадянське, превентивне.

   Патріотичне виховання забезпечується в школі через систему заходів, спрямованих  на розуміння учнями громадянського обов’язку, формування в них патріотичних почуттів.  Класні керівники 1-11 класів провели бесіди та виховні години в класах із відзначення державних свят, пов’язаних з історією України та  рідного краю, дослідження визначних постатей з історії рідного  краю, козацтва.

    Традиційними в школі є  такі заходи: «Козацькому роду – нема переводу» яке проводиться в три етапи: конкурси кашоварів, конкурс пісні і строю та спортивно-розважальної гри «Козацькі розваги». Виховні години  до Дня  пам’яті  жертв голодомору, уроки мужності  до річниці визволення  України від німецько-фашистських  загарбників, зустрічі  з ветеранами Великої Вітчизняної війни, воїнами-афганцями;  фотовиставки, конкурси малюнків,  екскурсії.

    У 2012-2013 навчальному році  було проведено ряд акцій: «Збережемо пам'ять про подвиг»,  приурочена до Дня Перемоги; «Чисте довкілля – наше здоров’я» до Дня довкілля  та здоров’я; «Врятувати ближнього» -   допомога на лікування учнів школи. 

   Протягом 2012–2013 навчального року були проведені наступні загальношкільні виховні заходи:

  • свято Першого дзвоника;
  • тиждень фізкультури та спорту;
  • свято квітів;
    День вчите
    ля
  •  акції «Серце до серця», «Милосердя»; «Посади своє дерево».
  • Рейди «Школа – територія без тютюнопаління», «Канікули», «Дозвілля», «Урок»;
  • свято « Осінній бал» ;
  • Новорічні свята
  • вечір зустрічі випускників;
  • конкурси малюнків та творів «Маленький українець», «Я - Київщини гордість і надія»;
  • тиждень вшанування пам’яті Тараса Шевченка;
  • День Святого Валентина;
  • День довкілля;
  • Свято Останнього звоника
  • Свято Букваря
  • Випускні вечори

Проведено тематичні лінійки:

  • «Голодомор 1931-1933 рр.»
  • «Дня Соборності України»
  • «Чорнобильскі дзвони»
  • «День космонавтики»
  • «Памяті жертв битви під Крутами»

        На виконання  листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-86 від 25.02.2004 «Про посилення  уваги до використання символіки у загальноосвітніх навчальних  закладах»  та  з метою вивченя державної символіки у школі оформлено куточок державності із затвердженим  текстом Державного Гімну України, Державним  Гербом і Прапором, у класних кімнатах створені куточки, де учні ознайомлюються  з історією державної символіки. Державна символіка використовується  на всіх урочистих лінійках та загальношкільних  заходах. У бібліотеці  школи представлено  добірку матеріалів про Державний  Герб, Гімн і Прапор України. На уроках правознавства  вивчається Конституція та закони України, учні та вчителі виконують Гімн України на тематичних лінійках та загальношкільних святах.

     Окремим у виховній роботі школи є профілактика наркоманії, алкоголізму, тютюнопаління  та формування здорового способу життя. В школі  в рамках участі у проекті «Здоров’я дитини – найвища цінність» проведено декаду здоров’я, КВК «За здоровий спосіб життя»   у школі ІІ ступеня (переможці конкурсу І місце – команда    6-А класу, ІІ місце – команда  7-А класу, ІІІ місце – команда 5-Б класу); засідання МО класних керівників, бесіди, конкурси, анкетування, конкурс плакатів, малюнків, екскурсії, пропаганди  здорового способу життя, профілактика шкідливих звичок і СНІДу, вивчення правил дорожнього руху та пожежної безпеки, попередження дитячого травматизму, правопорушень, суїцидів.

 

 

   У школі працювали гуртки та акції:

Художньо-естетичного профілю:

образотворче мистецтво – керівник Фенюк Б.В.;

Краєзнавчо-пошуковий: «Берегиня» - керівник Коцюба О.О., «Світ кімнатних  рослин»- керівнки Чеховська Н.О., «Юні фенологи» -  керівник Черниш О.М., секції з футболу, баскетболу, тенісу – керівники Антонюк М.І., Рибка А.Р.

   Гуртки від ЦДЮТ «туристичний» - керівник Фенюк Б.В., «Малюнок на склі»- керівник Рибка О.В.

    Результатом туристсько-краєзнавчої роботи в школі стала участь вихованців гуртка в районних змаганнях, команда зайняла ІУ місце.

   Спортивна команда школи брала активну участь у районних змаганнях, виборювала призові місця.

   Протягом навчального року  надавалась соціальна  допомога учням пільгових категорій. Діти-сироти та діти, що знаходяться під опікою отримали пільгове харчування.

   Учнівське  самоврядування  змінило свою структуру, тепер це – Козацька рада «Гоголівської Січі». Кошовий отаман – Мельник А., учень 10-А класу та самоврядування  класів (куренів)  за  аналогічним принципом.   Лідери учнівських колективів беруть активну участь в організації навчально-виховного процесу у школі, є членами ради профілактики правопорушень, ради школи, лекторської групи клубу правових знань «Закон і ми».

   Події та новини  висвітлювалися у шкільній газеті «Січовий Майдан».

   Роботу з батьками очолює голова батьківського комітету школи Вага Н.Г.

   Батьки завжди є помічниками класних керівників, учасниками шкільних свят.

 

   

Робота допоміжних служб

Допомогу педагогічному колективу надавала бібліотека закладу по підготовці заходів як з учнями так і з педагогами:

  • виставки книг,
  • бесіди по збереженню підручників,
  • бібліотечні уроки,
  • поповнення бібліотеки подарунковими книгами,
  • проведення рейдів «Живи, книго!».

  Загальний фонд бібліотеки на кінець навчального року становить – 27435 із них: художня література – 19604 книг; підручники – 7831 книг.

   В закладі  працює соціальний педагог Дяченко О.А., роботу якої можна відмітити з позитивної сторони, яка разом з адміністрацією надає відповідну допомогу класним керівникам вчителям та учням. В закладі на належному рівні організована робота психологічної та соціальної служби.

   В навчальному закладі працює медсестра Урупа Л.В., що обслуговує не тільки учнів, а й вчителів, працівників, контролює своєчасне проходження медоглядів.

     Важко уявити роботу школи без обслуговуючого персоналу, до складу якого входить 14 чоловік. Дякуючи їх невтомним рукам територія нашого закладу завжди в належному порядку, вчасно проводяться ремонтні роботи.

 

 

 

 

 

 

 Соціальний захист

 

  Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством.  2 рази на рік складаються та поновлюються списки учнів соціально -незахищених категорій. Кількість дітей у них становить:

•  позбавлених батьківського піклування – 2;

• інвалідів – 6;

• дітей, які мають посвідчення потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС – 15;

• сім ї, що  опинилися в складних життєвих обставинах - 8 ;

• неповних сімей – 70, в них 76 дітей;

• багатодітних – 21, в них – 66 дітей..

  Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь  у новорічних заходах з подарунками,  оздоровлення. Деякі діти з пільгових категорій за кошти місцевого  бюджету мали змогу оздоровитися у дитячих  санаторіях. З опікунами  дітей, позбавлених батьківського піклування, підтримується постійний зв'язок класними керівниками, практичним психологом, адміністрацією школи.

 

 

 Профорієнтаційна робота

 

     Завдання профорієнтаційної роботи цілком збігається із завданнями загальноосвітньої школи, визначеними  Законом про освіту. Це підготовка учня до обґрунтованого вибору професії, що задовольняє як особисті інтереси, так і суспільні потреби. Вона містить такі види профорієнтаційної діяльності:

- професійна інформація (учні отримали роздатковий матеріал про професії, які користуються найбільшим попитом на ринку праці; проведено просвітницькі заходи, які дали змогу розширити знання учнів про світ професій; працює інформаційний портал);

-  професійне виховання (учні старшокласники навчились складати резюме; ознайомилися з законодавством України про працю неповнолітніх; практичний психолог ознайомив дітей з основними питаннями, що можуть бути поставлені при співбесіді та телефонній розмові метою яких є працевлаштування).

       Профорієнтаційна робота має бути спрямована на формування психологічної готовності учня до трудової діяльності. Важливо заздалегідь дізнатися, чи відповідають  професійні інтереси випускників їх здібностям та особливостям характеру.

       Серед учнів 9 класу у лютому місяці 2013 року було проведено діагностування за методикою Голанда, яка є важливим та дуже корисним етапом профорієнтаційної роботи. Методика виявляє не тільки професійний тип особливості, але її характерологічні властивості, допомагає учневі усвідомити свої потенційні можливості та перспективи професійної діяльності. Також батькам випускників 9 класу було запропоновано анкету, яка мала на меті дослідити побажання саме батьків.

        В ході допрофільної діагностики було проведено в 7-х класах методику «диференційно-діагностичний опитувальник» (ДДО) за Климовим, яка має на меті встановити професійний тип особливості. Також батьки мали змогу виразити свої думки та побажання через «Анкету для батьків 7-х класів». Завдячуючи цій роботі, ми маємо певні результати, за якими будемо будувати роботу на наступний навчальний рік.

       Для учнів 10-11 класів було запропоновано пройти методику на визначення рівня креативності Торренса та методику на визначення рівня інтелектуального  розвитку Фурмана, які значно доповнили дослідження за 2013/2014н.р.

       Очевидно, що не тільки  практичний психолог працює в даному напрямі. Питаннями професійного вибору займаються і класні керівники. Принципово важливо є питання про конструктивну взаємодію фахівців, які працюють у різних професійних напрямах усередині школи (не дивлячись на те, що кожний має свою професійну специфіку). Такої взаємодії можна досягти за допомогою організації та підготовки спільних заходів. Школу протягом року приїздили представники навчальних закладів І-ІІІ рівнів акредитації з профорієнтацією

 

Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

  Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, це    - Дяченко О.І. , Єлисєва Н.П,. створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

       На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Проводяться цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму постійно знаходиться на контролі в адміністрації. Контроль за проведенням інструктажів перед екскурсіями, поїздками, змаганнями покладений на ЗВР, яка фіксує їх у спеціальному журналі. Контроль за іншими видами  інструктажів на голову комісії з охорони праці 

  Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В І семестрі зафіксовано 4 випадки травмування учнів, а в ІІ семестрі – 1.  В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учнями та  учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

 

Дякую за увагу!

Категорія: Мої статті | Додав: Адмін_:) (02.03.2015)
Переглядів: 363 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Перейти Перейти Здесь описание
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020