Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 05.08.2020, 12:49

Гоголівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 
Перейти Здесь описание
Меню сайту
-->
Категорії розділу
Мої статті [3]
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 138
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Батьківські збори
Мета: вирішити проблему батьків і дітей,
сприяти і зближенню батьківського й учнівського колективу.

На столах учнівські роботи:
• «Наш сімейний вечір»;
• «Я захоплююсь професією свого тата»;
• «За що я люблю свою маму»;
• «За що я люблю свого тата»;
• «У нашій сім'ї панує спокій»;
• «Вранішній поцілунок мами»;
• «Мене навчили батьки»;
• «Все, що є найдорожче у світі, — це мої рідні» і т. ін.
• Класний альбом «Літопис нашого життя» із фотокартками, учнівськими записами про цікаві справи класу.
Учень
Здрастуйте, здрастуйте, здрастуйте,
Із нашого класу батьки,
Радісно, радісно, радісно,
Що ви до нас нині прийшли.
1-й ведучий. Батьки і діти! Сьогодні велике свято, бо зібралися всі тут великою дружною сім'єю.
1-й ведучий. І хочеться сьогодні сказати, що такі і зустрічі, як ви уже бачите, стали традицій-ними.
1-й ведучий. Кожна людина у думках повертається в минуле. Ось давайте і ми заглянемо в нього. Дорогі батьки, згадайте ту мить, коли ви чекали першої посмішки, першого слова, першого самостійного кроку своїх дітей.
2-й ведучий. Ніколи не забудеться і той день, і коли ми разом з вами прийшли до цієї школи, переступили її поріг.
1-й ведучий. Велике спасибі й низький уклін за все, що ви, дорогі батьки, зробили й робите для нас. Нелегка ваша ноша — виховувати дітей, а особливо в підлітковому віці.
2-й ведучий. Батьки і діти — вічна тема. Сьогодні ми намагатимемось зробити все можливе, щоб ви зрозуміли нас, а ми — вас.
1-й ведучий. Сьогодні ми згадаємо, що таке сім'я, таке родина. У народі кажуть: «Сім'я — це, звичайно, ти, твої батьки і сестрички, тато і мама, бабу¬ся і дідусь. Це наймудріші, найрідніші люди, які шанують і люблять, виховують вас».
2-й ведучий. Хто із вас, діти, може розповісти про свою сім'ю, про те, як батьки своїм прик-ладом впливають на ваше виховання. Познайомте всіх присутніх із своєю сім'єю.

(Виступи дітей)

1-й ведучий. Ми пишаємось вашими батьками і дякуємо за цікаву розповідь. Хочеться сказа-ти, що сім'я і родина — це різні поняття.
Родина — це не тільки рідні, родичі. Це і наш клас, школа і весь народ. І всі вони вно-сять певну частину у твоє виховання.
2-й ведучий Батьки і діти, діти і батьки —
Життя земного нерозривне коло.
Спливає час, лишаються роки —
Воно ж не розривається ніколи.
Із глибини спресованих віків
Шануємо премудрі заповіти:
В розумних і освічених батьків
Достойні їх народжуються діти.
1-й ведучий
Ми любимо вас щиро-щиро,
Бажаємо вам щастя й миру.
2-й ведучий. У народі існує безліч прислів'їв та приказок про родинні стосунки:
Який кущ, така й калина,
Яка мати, така й дитина.
Який дуб, такий клин,
Який батько, такий син.
1 -й ведучий
Добрі діти — батькам вінець.
А злі діти — батькам кінець.
2-й ведучий. Мати. Батько. Які дорогі для кож¬ного з нас ці слова! Скільки в них тепла, щастя, ра¬дості, душі, милосердя і доброти, але не завжди ми буваємо до них доброзичливи-ми. Часто не ро¬зуміємо їхніх мудрих порад, не завжди реагуємо на їхні зауваження.

Звучить пісня «Росте черешня в мами на городі».

Учениця. Ця пісня нагадує нам, що завжди є, за що попросити у своїх батьків вибачення.
Від народження дитини до кінця свого життя батьки турбуються про долю дітей. Ма-ти навчає усього: охайності, працьовитості.
2-й ведучий. Батько — захисник роду, народу, го¬дувальник сім'ї. Батькове слово — закон. Споконвіку сини слухалися батька, брали з нього приклад.
1-й ведучий. Пам'ятайте, батьки! Ви виховуєте своїх дітей передусім красою взаємин своїх.
Учитель. Важко доводиться нам, учителям, вихо¬вувати тих дітей, чиї батьки ніяк не можуть дійти зла¬годи у своїй родині. Багато сил треба вкласти в душу дитини, яка втратила віру в батька і матір, щоб вона повірила в людину, її доброту і чуйність.
2-й ведучий. Для добрих люблячих батьків немає нічого дорожчого за дитину. Це вічна істи-на, бо сенс життя людського в тому, щоб повторити себе в новій людині, підняти ді-тей своїх на вищий щабель розумо¬вого, морального, естетичного розвитку.

Звучить пісня «На калині мене мати колихала».

1-й ведучий. Тема цієї пісні нагадує, що прийде час і ваші діти будуть мати сім'ї, самі стануть батька¬ми. І ваша ноша стане їхньою. І вони будуть плекати своїх дітей, виглядати з далеких доріг. Тільки тоді вони зрозуміють, яка відповідальність лежить на батьківсь-ких плечах.
Давайте запитаємо у них, як вони уявляють свою майбутню сім'ю, якими методами вони виховувати¬муть своїх дітей. Якими вони хочуть їх бачити?
— Які принципи виховання ви успадкуєте у своїх батьків, а що робитимете інакше?
(Висловлювання учнів)

2-й ведучий. У зв'язку з тим, що діти дорослішають, які тривоги у вас виникають?
— Чи може у цьому допомогти школа?

{Висловлювання батьків)

1 -й ведучий. Для вас, дорогі батьки, ми підготува¬ли запитання. Просимо всіх обговорити їх.
1. Що б ви зробили, якби ваша дочка (син) прийшли додому пізно, не повідомивши вас про це зазда¬легідь?
2. Як ви ставитесь до друзів вашого сина (дочки)?
3. Син почав курити. Що ви будете робити?
4. Ваша реакція на запис у щоденнику: «Ваш син прогуляв урок».
5. Сьогодні ваша дочка йде на перше побачення. Ваші дії.
(Відповіді батьків)

2-й ведучий. Ваші діти виховуються і в дитячому колективі. Вони активно беруть участь у всіх класних і позакласних заходах. Ось, готуючись до сьогоднішньої зустрічі, ми провели тестування в класі «Як ти ставишся до батьків?». Діти чесно, від душі висло-вили свої думки.
(Батьки отримують тестування дітей. Результати на окремих аркушах.)

1-й ведучий. А тепер пропонуємо вашій увазі відповіді дітей на такі питання:
1. Що я найбільше ціную в людях?
2. Чому дорослі не розуміють дітей, а діти — дорос¬лих?
3. Як можна уникнути конфліктних ситуацій між» батьками і дітьми?
2-й ведучий. Як бачите, ми разом, батьки і діти, Ц з'ясували деякі нерозв'язні питання. Діти готувалися до цих зборів. Шукали шляхів для розв'язання актуальних для них про-блем.
1-й ведучий. Традиційно у класі вітають іменин¬ників. Готують привітання для тих, хто наро-дився І восени, взимку, весною, влітку. Діти дізнаються про І те, що означають їхні імена, про свої символи — дерева та квіти і, звичайно, обирають подарунки. Не забу-вають вони вітати також своїх батьків.
2-й ведучий. Напередодні Дня Збройних сил України проводилися змагання серед хлопців. В Конкурси були незвичайними, адже хлопці показали, як вони вміють чистити взут-тя, пришивати ґудзики, чистити картоплю. «Містер класу» став …………….
1-й ведучий. Нам може позаздрити кожний, бо жодний захід у школі не проходить без нашої участі. А в новорічному конкурсі Снігурочок ми посіли … місце.

Класний керівник (звертається до батьків).По закінченні зборів, ви можете переглянути класний альбом із фото. Дуже активними є ваші діти в позакласній роботі. І все це позитивно впливає на їх виховання. Вони здружилися, поважають одне одного в ко-лективі. Я думаю, ви і вдома помічаєте, що діти змінились, причому в кращій бік.
2-й ведучий
Батьки і діти, діти і батьки.
Нехай міцніє нерозривне коло.
Спливає час, минаються роки.
Воно ж не розривається ніколи.
1-й ведучий. Дозвольте закінчити нашу зустріч поетичними рядками:
Хай же будуть ваші руки сильнішими, а душі зрячими!
Хай поруч з матір'ю завжди йтиме батько!
Хай кожна дитина, яка приходить у цей світ, матиме ці два крила не для того, аби лі-тати, а щоб впевнено ходити по землі.

Класний керівник. А зараз я запрошую батьків переглянути роботи своїх дітей, поцікавитись, що вони про вас пишуть, і подивитися класний альбом «Літопис нашого життя».
Категорія: Мої статті | Додав: Lanar (14.10.2011) | Автор: Рожко Світлана Вікторівна
Переглядів: 579 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Перейти Перейти Здесь описание
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020