Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 24.10.2020, 05:44

Гоголівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 
Перейти Здесь описание
Меню сайту
-->
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 138
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Адиктивна поведінка

Адиктивна поведінка порушення поведінки, що виникає в результаті зловживання різними речовинами, що змінюють психічний стан людини, включаючи алкоголь і тютюн, до того моменту, коли фіксується факт психічної і фізичної залежності. У класифікацію нехімічних адикцій увійшла також Інтернет-залежність. Комп'ютерна залежність розглядається як альтернативна форма адаптації деяких підлітків до життєвих умов, як засіб їх самореалізації та емоційно-психічної регуляції.

 

М. Гріффітс пропонує операційні критерії, які в сумі визначають залежність:

  •  пріоритетність (salience) — улюблена діяльність набуває першочергового значення і переважає в думках, почуттях і вчинках (поведінці) ;
  •  зміна настрою (mood modification) — супроводжує станом поглибленість діяльністю (прикладами можуть служити стан емоційного підйому або, навпаки, набуття спокою при переході до улюбленого заняття) ;
  •  толерантність (tolerance) — кількісне збільшення параметрів діяльності для досягнення звичного ефекту ;
  • симптоми відміни (withdrawal symptoms) — виникнення неприємних відчуттів або фізіологічних реакцій при втраті або раптове скорочення можливостей займатися улюбленою діяльністю ;
  • конфлікт (conflict) — виникнення протистояння в різних формах і видах : конфлікти интрапсихічні, міжособистісні (з оточуючими людьми), з іншими видами діяльності (робота, соціальне життя, хобі та інтереси) ;
  • рецидив (relapse) — повернення до улюбленої раніше діяльності, іноді після багаторічного абстинентного періоду.

Напрямки психолого-педагогічної профілактики адиктивної поведінки

 

  1. Організація протинікотинової і протиалкогольної освіти учнів на уроках та в позаурочний час.
  2. Організація діяльності, спрямованої на підтримку змістовного дозвілля, виховання нетерпимого ставлення до шкідливих звичок.
  3. Роз’яснювальна робота серед вчителів, батьків, громадськості про недопустимість паління і вживання наркогенних речовин у присутності дітей.
  4. Організація режиму дня, вільного часу.
  5. Різноманітні форми позашкільної роботи, пропаганда сангігієнічних знань на факультативах, у гуртках, на секційних заняттях.
Перейти Перейти Здесь описание
Пошук
Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020