Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Неділя, 11.04.2021, 11:49 | |
Гоголівська ЗОШ І-ІІІ ступенів | ||
Вітаємо Вас! |
![]() ![]()
|
Інформація про школуШкола існує для того, щоб допомогти дитині, підліткові, юнакові розвинути в собі здібності до самореалізації, не тільки навчити, а й створити умови, щоб дитина була готова до цієї складної й самостійної роботи. Ідея формування творчо розвинутої особистості є провідною в роботі нашої школи. Педагогічний колектив Гоголівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у своїй роботі керується Загальною декларацією прав людини, Декларацією прав дитини, Конвенцією про права дитини, Всесвітньою декларацією про забезпечення виживання, захисту і розвитку дітей, Конституцією України, Законом України «Про освіту», Законом України «Про загальну середню освіту», Законом України «Про позашкільну освіту», Державною національною програмою «Освіта», Національною програмою патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства, Концепцією виховання дітей і молоді в національній системі освіти, Концепцією громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, Положенням про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти, Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті, Положенням про середню загальноосвітню школу України, Законом України «Про мови в Україні»,Указами Президента України від25 червня 2013 року №344/2013 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, від 12 березня 2013 року №128\2013 «Про Національний план дій на 2013 рік щодо впровадження програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», Плану заходів з реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 04 вересня 2013 року №686-р, Програми розвитку системи освіти Київської області на 2011-2014 роки, Концепцією профільного навчання в старшій школі, наказами, розпорядженнями, інструктивно-методичними листами Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки, молоді Київської облдержадміністрації, відділу освіти Броварської районної державної адміністрації. Аналіз наявності педагогічних кадрів показує, що школа має повну кадрову забезпеченість за рахунок поповнення колективу школи молодими спеціалістами. Велика увага приділяється фаховій атестації та питанню здобуття вчителями вищої педагогічної освіти. Учителів з керівниками гуртків і бібліотекарем у школі 40 чоловік. Вищу освіту мають 37 учителів, середню спеціальну – 3 педагогічні працівники. Кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» мають 22 вчителі, «спеціаліст І категорії» - 6, «спеціаліст ІІ категорії» - 5, «спеціаліст» - 7. Педагогічне звання «старший учитель» мають 8 учителів. Враховуючи побажання учнів та батьків, науково-методичне забезпечення, у школі організована робота таких факультативів, курсів за вибором, спецкурсів: «Світова література», «Риторика» - в школі І ступеня, «Міфологія стародавнього світу», «Психологія спілкування», «Психологія особистості», «Основи медичних знань», «Мікробіологія з основами вірусології», «Вчимося бути громадянами», «Стежками козацької звитяги», «Правовідносини та судочинство Запорізької Січі», «Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу», «Основи податкових знань»- в школі ІІ ступеня. Допрофільна підготовка в нашій школі базується на поглибленому вивченні предметів: 8-А клас - інформатика, 9-А клас - біологія. Організовано профільне навчання: 10-й, 11-А, 11-Б класи - технологічний напрям, технологічний профіль. У школі продовжується впровадження експериментальної Комплексної програми розвитку дітей «Росток». Самоосвітня проблема, над якою працює кожен вчитель, тісно пов’язана із загальношкільною науково-методичною проблемою – «Розвиток творчої ініціативи вчителів у впровадженні інноваційних форм і методів у навчально-виховний процес» і органічно виходить з проблеми, над якою працює школа – «Створення цілісної системи розвитку активної учнівської особистості, конкуренто здатної на всіх рівнях сучасного життя». Для розв’язання науково-методичної проблеми ми ставимо перед собою такі завдання :
Реалізуються дані завдання шляхом проведення таких заходів: педагогічні ради, методичні ради, психолого-педагогічні семінари, конкурси, творчі звіти, педагогічні консиліуми, інструктивно-методичні наради. Протягом 2008–2014 років на базі школи було проведено ряд районних семінарів, про що свідчать дані таблиці:
ОРГАНІЗАЦІЯ ДОПРОФІЛЬНОГО ТА ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ, НАВЧАННЯ ЗА ПРОГРАМОЮ „РОСТОК”
Адміністрація школи приділяє значну увагу проведенню атестації педагогічних працівників, що дає змогу виявити їх професійну підготовку, фаховий рівень, відповідність посаді. Атестація проводиться відповідно до Закону України «Про освіту» (стаття 54) та Типового положення про атестацію педагогічних працівників України ( зі змінами і доповненнями). Вся робота школи з атестації здійснюється на основі комплексної оцінки рівня кваліфікації та педагогічної майстерності вчителя шляхом проведення контрольних робіт, зрізів знань, відвідування уроків та позакласних заходів, здійснення аналізу освітнього процесу з урахуванням думки батьків, учнів. Нижчеподана таблиця дає інформацію про атестацію вчителів протягом 2009-2014років.
Головне завдання школи полягає в тому, щоб дитина зрозуміла та осмислила своє життя, навчилася самостійно вирішувати як щоденні завдання, так і складні проблеми, тобто стала компетентною, пристосованою до життя. Школа – це передусім простір життя дитини, тут вона не готується до життя, а живе. І тому важливо вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації відносин між дітьми і вчителями, школою і родиною. Майбутнє України – за поколінням, котре сьогодні в шкільних стінах опановує життя, якість якого залежить від рівня сформованості життєвої компетентності. Згідно плану роботи школи, на виконання Указів Президента України від 25 червня 2013 року №344/2013 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Плану заходів з реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 04 вересня 2013 року №686-р, наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243, яким затверджено «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», у школі успішно реалізовано основні завдання Національної стратегії: - побудова ефективної системи національного виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадських цінностей, - забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, - формування соціальної зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, - підготовка молоді до свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності сім’ї за освіту і виховання дітей. Відповідно до «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», класні керівники у проектній загальності виховної роботи у класних колективах акцентуються увага на:
Основним напрямком виховної системи роботи у школі є національно-патріотичне виховання школярів. В квітні 2013 року в школі створено організацію учнівського самоврядування «Гоголівська Січ», метою діяльності якої є сприяти вихованню національно свідомих, духовно та фізично розвинених громадян України на традиціях українського козацтва та народознавства, захист законних спільних інтересів своїх членів. Основними завданнями діяльності організації є:
Традиційним у школі є свято «Козацькому роду – нема переводу», яке проводиться у три етапи та переслідує виховну мету:
Події та новини шкільного життя висвітлюються у газеті «Січовий Майдан». У 2013/2014 н.р. у школі було проведено ряд акцій: «Збережемо пам'ять про подвиг», приурочених до Дня Перемоги, «Чисте довкілля – наше здоров’я», «Від серця до серця», «Врятувати ближнього». У школі працює клуб правових знань «Закон і ми» із залученням голови та членів Гурту справедливості та права. Заходи, проведені протягом року (предметні брейн-ринги, турніри, вікторини тощо) сприяють формуванню правознавчих компетенцій учнів для майбутньої діяльності в соціальній сфері.
Протягом навчального року класними колективами проведено тематичні лінійки:«Безсмертним подвигом своїм вони прославили Вітчизну»; До Дня Соборності; «Ось де, люди, наша слава, слава України» до Дня захисника Вітчизни; до Міжнародного дня пам’яті жертв голокосту; «Афганськими дорогами»; до Міжнародного дня боротьби за ліквідацію расової дискримінації; до Всесвітнього дня боротьби із захворюванням на туберкульоз; присвячена Міжнародному дню визволення в’язнів фашистських концтаборів; до Дня авіації і космонавтики; приурочена річниці Чорнобильської катастрофи;до Дня слов’янської писемності та культури. На виконання листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-86 від 25.02.2004р. «Про посилення уваги до використання символіки у загальноосвітніх навчальних закладах» та з метою вивчення державної символіки оформлено куточки державної символіки в фойє та класних куточках, на всіх урочистих заходах, робочих лінійках і святах виконується Державний Гімн України. Допрофільна підготовка (8-і класи) та профілізація старшої ланки школи дозволяє організувати спеціальну підготовку не тільки для вступу, але й для подальшого навчання у ВНЗ та для розкриття всіх здібностей дітей, реалізації своїх потенційних можливостей. Щороку в школі проводиться навчально-виробнича практика учнів. Учасники олімпіад, кращі гуртківці отримують індивідуальні завдання для поглиблення знань під час навчально-виховної практики та протягом навчального року. Окремими блоками виховної системи є позаурочна виховна підсистема – це гуртки та спортивні секції, які діти відвідують із задоволенням. Позаурочна виховна робота забезпечує такі компоненти життєздатності,як практичні навички, критичне мислення, норми спілкування, розвиває естетичні смаки та формує здоровий спосіб життя школярів. Важливим здобутком розвитку ціннісних ставлень учня стає його здатність до самовиховання, можливості проявити себе у різних соціальних ролях : «Я – патріот», «Я – громадянин», «Я – сім’янин», «Я – гуманіст», «Я – здорова людина», «Я – високодуховна особистість». Опановуючи кожну з цих ролей, учень оволодіває різними життєвими компетенціями, стає життєздатною особистістю, здатною проявити себе у всіх сферах життєдіяльності. У зв’язку з цим уся діяльність виховної системи спрямована на реалізацію моделі вихованої особистості випускника. Головним пріоритетом роботи педагогічного колективу школи в 2014-2015 навчальному році залишається підвищення якості освіти та її відповідності сучасним стандартам на основі ефективного використання потенціалу ресурсів школи та реалізація такої системи навчання, яка забезпечує розвиток нахилів, здібностей і обдарувань у контексті досягнення кожною особистістю високих меж соціальної реалізації. У наступному навчальному році школа ставить перед собою такі завдання:
|
![]() ![]() ![]()
|
Copyright MyCorp © 2021 |
![]() |